woensdag 25 januari 2012

blokje.....hout!

Even geen gehaakt blokje
maar een waanzinnig stuk boom.
Ik kreeg een stuk holle boom van een vriendinnetje.
Het is zo mooi oerhout.
Het ligt te drogen.
Ik borstel hem binnekort helemaal schoon,
maak er drie wielen onder
en misschien een glasplaatje er op.
Misschien ook niet, doe ik niks en zet ik het
zo neer als bijzettafeltje.
Is het niet echt mooi?
Ik wordt hier erg blij van.

En jullie zijn hier nu al met z'n tachtigen
sinds vandaag.
Heb je het gezien?
FEESTJE!
Ik ga eens nadenken over een klein
giveawaytje.

X

3 opmerkingen:

  1. Jaaaaa! Echt heel mooi! Hier staat ook een enorme stronk in de blokhut. Te drogen, te wachten, mooi te zijn, totdat het kleiner gezaagd is en er wieltjes onder komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!
    Hou erg van dit soort kadootjes uit de natuur ♥

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen