dinsdag 2 november 2010

GIVE AWAY!!

Na een heerlijke knutsel en frutsel dag bij vriendinnetje J wist ik ineens wat de give away voor de 20ste volger zou worden..........................Ik ga gewoon een beetje mijn eigen werk promoten!
Zijn ze niet prachtig? De middelste is een edelsteenkraal (amethyst) de andere twee zijn door mij gemaakt van Moretti glas, de ene heeft luchtbelletjes en de andere is licht doorzichtig. Mooie winterkleur: paars.
Er bij natuurlijk het sunnymoon opberg etuitje van handgeweven stof. Het tasje sluit met klittenband, dus je kralen kunnen er niet uit vallen.
De kralen hebben zilveren kernen en passen op de meeste systemen behalve op Pandora, want dat is een schroefsysteem en daar passen deze niet overheen.
En zo ziet het er uit aan een armband. Deze zilveren armband krijg je er niet bij hoor :-) maar is wel bij mij te bestellen. Meer van dit soort kralen binnenkort weer in de shop, ik hou jullie op de hoogte.
Nog even de spelregels voor deze give away; Alleen VOLGERS mogen deze keer meedoen, dus meld je aan wanneer je dat nog niet gedaan hebt! Geef via reacties of via de mail aan dat je mee wilt doen met deze weggeef actie. De actie loopt tot en met zondag 21 november.

24 opmerkingen:

  1. Hoi, ik doe weer mee hoor. Vind je kralen echt prachtig en het tasje is schattig. Ga je proberen te linken aan mijn blog...... groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sil,
    wat zijn ze weer mooi,ook ik doe weer mee!ben op moment druk met breien,en ik heb een waanzinnige leren tas gemaakt.foto's volgen binnenkort!
    Groetjes mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. t'is gelukt! je staat op mijn blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh wat leuk, ik ben dol op glaskralen, ik kwam hier terecht via een andere blog, maar doe graag mee met je give-away en ik wordt zo ook volger.
    Bij mij loopt een dubbele give-away momenteel, misschien ook wat voor jou en je volgers, kijk maar op: http://bobbeez-8r1id.blogspot.com/2010/10/het-is-zover-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Siel, prachtige kralen! Ik vind het leuk om weer mee te doen met je give-away, kussss van buuv

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kralen!! ik doe graag mee aan je give-away... dit is m'n eerste keer...spannend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sil, groot gelijk dat je je eigen werk in de kijker stelt. Ze zijn prachtig, die glaskralen. Knap hoor dat je dit maakt.
    Ik word graag volger op jouw blog en geef me op voor de give away. Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik mag ze vaak live bewonderen, die kralen. Dus doe ik nu graag mee!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Hersiel, prachtige kralen en ook een prachtige kleur....doe mee hoor. Ik vond het weer supergezellig gisteravond. net even zitten puzzelen op het haakpatroon, gaat vast lukken. tot binnenkort weer.
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben een kralengek en deze zijn prachtig ! ik doe mee !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Siel,
    Ja ze zijn prachtig, nog mooier dan je beschreven hebt. Je weet dat ik het armbandje al om mijn pols heb hangen en er mogen best andere kralen aan dan alleen van "die ene"
    Ik doe dus graag mee dit keer
    Groet Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhh, ik doe gráág mee! Wat een prachtige giveaway! Wie hem ook moge winnen, diegene zal er vast heel gelukkig mee zijn!
    Ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke give away! Leuk! Ik doe graag mee!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. `Hier volger 38...wat knap dat je dat kan maken...prachtig! Ze zouden heel mooi op mijn armband passen zeker nu er na een val met mijn fiets een paar glazen kralen kapot zijn....dus doe ik graag mee!!
    H gr cinderella-creative-wereld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kwam je net tegen bij clair op haar blog. En ben gelijk enthousiast. Ik ga je volgen hoor.

    Groetjes Natasja

    PS geweldige shawl.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe erg graag mee met deze give away.
    Prachtige kralen en een leuk tasje .
    Groetjes Irene...die nu ook volger is geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi, ik heb je blog net ontdekt en ben met plezier volger geworden, die kralen zijn prachtig en ik maak juwelen, dus ik zou heeel blij zijn. Mooie blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo mooi als jij de kralen maakt lukt me helaas nog niet. En ik ben verliefd op je tasje. Ik ding graag mee naar je give away

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee en ben je gaan volgen. Je maakt leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee met je give-away. Ik heb zelf ook een give-away!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe ook mee aan deze leuke give-away.
    Ben volger en heb een linkje geplaatst in mijn blog.

    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik waag ook graag een gokje!
    ik volg je!
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, via Annemarie's breiblog vind ik jouw blog en ben ik blij dat ik net op tijd ben om nog even mee te doen met deze giveaway. Dus ik waag ook graag een gokje :) Wat een prachtige spulletjes... amethist is een van mijn lievelingsstenen en dat handgeweven (bijzonder!!) tasje is heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen