maandag 29 november 2010

en nog een feestje

Afgelopen zaterdag gaf ik een vriendinnen diner voor mijn verjaardag. Alleen het dekken van de tafel is al een feestje. Pip, Oilily, oma's servies en kitsch van de Noordermarkt (Amsterdam), alles gooi ik door elkaar op een knal roze tafelkleed. GAAF dat dat is!!
Bij het voorgerecht zelfgemaakte tomaten tapenade. En op verzoek hier het recept:
Men neme een pot zongedroogde tomaten waar ook kappertjes en zo inzitten. Dit gooi je in een keukenmachine/blender. Even pureren maar niet te fijn, KLAAR. Wil je het erg ingewikkeld maken dan maal je er nog een hand olijven door. Soms is lekker heul erg simpel :-)
Zondag was het puinruimdag na een supergezellige zaterdagavond (julie hebben me schandaaaalig verwend lieverds) en heb ik het plaatjesschilderij van oudste puber afgemaakt. En opgehangen!
Fijne week allemaal.X

3 opmerkingen:

  1. Thank you for the recipe! Beautiful dishes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die borden zijn echt prachtig! De tafel moet haas sprookjesachtig geweest zijn... heel leuk dat je dat zo doet.
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super al die borden.....echt heel gaaf!Mooi schilderij van Sol,die is echt druk geweest voor moeders!x

    BeantwoordenVerwijderen