zondag 10 oktober 2010

lekker vogelen

Hij is af!!! En zo vrolijk geworden. Een paar jaar geleden kwam ik in een tijdschrift de kraanvogellamp van Tas-Ka tegen. Ik was er meteen verliefd op. Ooit zou ik zelf eens zo'n lamp gaan fröbelen. En DIT is hem dan. Tientallen kraanvogels zitten er in. Alle gaten opgevuld. Simpel te doen hoor, Wat heb je nodig;
Een heleboel kraanvogels in allemaal verschillende kleuren (maar alles in 1 tint lijkt me ook mooi), een lampekapje (kringloop), een lampstandaard (Xenox) en een doosje splitpennen.
Vleugeltjes van de vogels aan elkaar maken met de splitpennen, af en toe een splitpen om het ijzerwerk van het kapje buigen, gaten opvullen en klaar. Pas op dat er geen papier binnen het raamwerk komt, het lampje kan heet worden en het papier verbranden!
Maar als je dan je lampje aan doet..........Tadaaaaa!
Wauw!! Allemaal aan de kraanvogel, ik ben al weer met een ander kraanvogel projectje bezig, moet ik van de week weer even voor naar de kringloop :-) Wordt ook weer erruuuug vrolijk, leuk leuk leuk.

4 opmerkingen:

  1. Wat maak je een leuke dingen. Kwam via je give away op je blog. Mooi zeg.
    Ik ben net begonnen met haken dus bij mij valt er op dat gebied (nog) niets te zien...Ik ga je volgen hoor.
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen