zondag 18 juli 2010

tuin

En weer is het heerlijk weer, en het blijft gelukkig ook nog een paar dagen warm. Ik breng veel tijd door in de tuin. Hoewel er nog veel gedaan moet worden op bepaalde plekken is het toch ernstig genieten. Af en toe een paar uur onkruid trekken en daarna jezelf belonen met koffie in een van de lekkere tuin hoekjes. Bovenste foto; favoriete plek in de schaduw onder de notenboom aan de zijkant van het huis. Met de quilt, de vlaggetjes en lampjes in de boom eindelijk helemaal klaar.
Ook errug lekker is het bad, in de hoek waar altijd de zon op staat, achter in de tuin. Dit jaar voor het eerst de pomp er op aangesloten en ik moet zeggen, met af en toe wat chloor tabletten er in, blijft het water helder. De liefste plonst er elke dag na zijn werk in als hij weer een uur in de kokende trein gezeten heeft, en iedereen die "even" op bezoek komt heeft standaard zwemkleren bij zich. En ik moet zeggen, met een rosétje binnen handbereik.....helemaal niet onaardig.
En op het kleine terras de "lounge"mat om te chillen. Dit stukje tuin moet nog aangepakt worden. Gelukkig komt komende week de tuinman me helpen nadat ik flink door m'n rug gegaan was na een uurtje spitten. Moet ik maar niet meer willen al dat zware werk, jammer,,,,, ;-)
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten